U današnje vreme, bez vizuelnog identiteta, nema kvalitetnog marketinga, a samim tim ni prepoznatljivosti na tržištu.Brendiranje je jako bitan faktor za dalji razvoj kompanije ili brenda koji stvaramo.
Izdvajamo komponente vizuelnog identiteta iz naše ponude:
- Logo
- Vizit karte
- Memorandum
- Fascikla
- Koverta
- Kompliment karta
- Faktura
- Otpremnice/Dopremnice
- Nalepnica
- Slajdovi za digitalne prezentacije
- Pečati
- Majice/Uniforme
- Promo materijal
Vizuelni identitet uključuje originalni logo dizajn, boju, font, kao i sve prateće elemente (vizit karta, memorandum, koverta, fascikla…) u istom dizajnu, po kojima će vaša firma biti prepoznatljiva na prvi utisak. U stvaranju brendinga je bitna promocija kroz različite kampanje reklamiranja tj. medijskog prisustva. Najbitniji su izrada web sajta, reklamnog i kancelarijskog materijal, kao i razni pokloni, na kojima dobijate poene kod potencijalnog klijenta.
Svaka promena na korporativnom identitetu vam donosi novu sliku vašeg brenda ili kompanije, gde će klijenti biti fascinirani Vašim dizajnom. Nemojte žaliti novac za brendiranje, jer će svaki uloženi dinar višestruko da se vrati kroz sledeću kampanju.
Sledeći osnovni elementi pri stvaranju korporativnog identiteta:
- Naziv firme – izbor naziva je bitno za preduzeće, jer naziv ima karakter signuma, kojim se čitavo poduzeće u svim vizuelnim i verbalnim komunikacionim situacijama objašnjava. Parametri naziva firme koji zadovoljavaju formu jesu: jasnoća, čitljivost, informativnost, adekvatnost, asocijativnost itd.. Naziv mora biti usklađen s elementima marketinga. Original je jednostavnost!
- Zaštitni znak firme – takođe mora biti usklađen sa osnovnim intenzijama reprezentativnosti, jasnoće, atraktivnosti, jednostavnosti, mogućnostima aplikacije itd., uključujući njegove varijacije (pozitiv-negativ boje, veličine itd.),
- Boje firme moraju biti unapred programirane u svim svojim varijantama intenziteta, tonova i karaktera. Boje mogu imati i funkciju koda, bilo da globalno reprezentuju karakter preduzeća, bilo da postoji koloristički kod označavanja pojedinih pogona, odela i preduzeća u kombinatu,
- Logotip – predstavlja stilizirana slova naziva poduzeća ili njegove skraćenice; često zamenjuje zaštitni znak, ali to ne mora biti, nego se sa zaštitnim znakom može upotpunjavati,
- Lettering – predstavlja karakterističan tip slovnih znakova (tipografija) koji se u okviru kreiranja lika firme odabire iz postojećih tipografskih modela. Pored karakterističnosti (koja od velikih firmi rezultira konstrukcijom i posebnom tipografijom), treba odabrati i takav tipografski repertoar koji se lagano nalazi u različitim reproduktivnim sistemima (mašinski slog, letraset sistem i slično),
- Sistem preloma osnovnih dokumenata, sredstava ekonomske propagande, sistem layouta (izloženih postavki) – nasuprot prethodnim elementima koji predstavljaju vizuelne kostante lika firme, ovde se radi o prostornoj organizaciji tih kostanti.
Thanks for thr great article!
Thank you so much!
Thank you so much!
Thanks for thr great article!
Thanks for thr great article!
It is very comforting to see that others are suffering from the same problem as you, wow!