Koraci promovisanja i pravljenja kampanja za oglašavanje. Koraci promovisanja i pravljenja kampanja za oglašavanje. 5 rules to follow things to Do Before Applying for Google AdSense a complete Checklist 5

Koraci promovisanja i pravljenja kampanja za oglašavanje. 1

Facebook Ads checklist

1. Izabran je ispravan tip kampanje
2. Naziv kampanje, grupe oglasa i oglasa je jasan i nedvosmislen
3. Oglas se prikazuje u samo jednoj državi
4. Ciljna grupa je pažljivo odabrana
5. Placement (mesto prikazivanja oglasa) nije ostavljen na Automatic
6. Budžet je u skladu sa veličinom publike
7. Znate tačno kada kampanja počinje i kada se završava
8. Optimizacija za isporuku je ostavljena pod podrazumevanim podešavanjima 9. Vizual/video skreće pažnju
10. Vizual ili naslovna slika videa nemaju više od 20% teksta
11. Vizual je pravljen prvo za mobilno iskustvo, a zatim za desktop
12. Naslov je jasan i ljudima koji se prvi put sreću sa tematikom
13. Opis oglasa kreće od najvažnije stvari – tzv. “obrnuta piramida”
14. Oglas nema slovnih i gramatičkih grešaka
15. Oglas ne krši Facebook-ova pravila oglašavanja
16. Odredište na koje vodi oglas je lako za korišćenje
17. Facebook pixel je podešen da prati posetioce i konverzije

Google Ads Checklist

POSTAVKA KAMPANJE

 

1. Naziv kampanje je jasan i nedvosmislen
2. Izabran je “Search Network Only”
3. “Delivery method” je izabran na standardni
4. Rotacija oglasa je izabrana na jednako
5. Vreme prikazivanja oglasa je odabrano
6. Lokacija je ispravna
7. Budžet je optimalan
8. Bidovanje je izabrano na manuelno
9. Korišćen je keyword planner za pronalaženje ključnih reči i okvirnog bid-a
10. Slične ključne reči su grupisane po grupama oglasa
11. U jednoj grupi oglasa se nalazi do 10 ključnih reči
12. Dodate su negativne ključne reči
13. Izabran je ispravan tip ključnih reči
14. Bid je izabran na nivou ključnih reči
15. Ekstenzije oglasa su dodate
16. Napravljene su barem dve varijacije tekstualnog oglasa
17. U oglasu se nalazi CTA
18. Komunicirajte benefite ne samo karakteristike
19. Ključna reč se nalazi u tekstu oglasa
20. Oglas vodi na posvećenu odredišnu stranicu, ne na homepage
21. Pratite konverzije
22. Google Ads i Google Analitika su povezani

 

PRAĆENJE I OPTIMIZACIJA KAMPANJE

 

1. Pratite prosečnu poziciju
2. Pratite CTR
3. Pratite Quality Score
4. Pratite konverzije
5. Čitajte “Search term” izveštaj
6. Čitajte “Auction insights” izveštaj
7. Izdvojite ključne reči koje najbolje rade
8. Pratite Conversion Rate
9. Testirajte landing stranicu
10. Pratite učinak tekstualnih oglasa

Display/Video kampanja

POSTAVKA KAMPANJE

 

1. Naziv kampanje je jasan i nedvosmislen
2. Remarketing kampanje su zasebno kreirane
3. Grupišite kampanje i grupe oglasa tematski
4. (Video) Oglasi se prikazuju samo na Youtube, video partneri su isključeni
5. Odredite ispred kakvog sadržaja mogu da se prikazuju vaši oglasi
6. Izabrali ste ispravan jezik u postavkama kampanje
7. Lokacija je ispravna
8. Ispravan tip bidovanja je izabran
9. Budžet je optimalan
10. Početak i kraj kampanje su definisani
11. Izabrani su uređaji na kojima se prikazuju oglasi
12. Frequency Caping je primenjen
13. Ispravno targetovanje je primenjeno
14. Mobile apps je isključen
15. Sve dimenzije banera su napravljene
16. Baner jasno komunicira poruku i klikabilan je
17. Video privlači pažnju u prvih 3 sekundi
18. Testirajte “Similar Audience”
19. Povežite vaš Google Ads nalog i YouTube

 

PRAĆENJE I OPTIMIZACIJA KAMPANJE

 

1. Pratite CTR
2. Pratite konverzije
3. Pratite sa kojih uređaja postižete bolje rezultate
4. Pratite gde se vaš oglas prikazivao
5. Kreirajte zasebne kampanje sa dobrim placementima
6. Testirajte različite varijacije banera
7. Pratite koliko se ljudi zadržavaju na vašem videu

 

PRAĆENJE I STATISTIKA VOĐENJA KAMPANJA

Koraci promovisanja i pravljenja kampanja za oglašavanje. kampanja na ad words per klik i ostalo

Ovde su navedeni jako bitni faktori za reklamiranje i vođenja kampanje na Facebook i Google Ads platformi. Ako ne možete da se snađete u korišćenju svih ovih koraka koji su potreebnni Vašoj reklami kako bi došli do ciljane grupe na internetu, onda možete da nam se obratitie i mi ćemo za Vas da kreiramo kampanju, i pratimo zajedno statistike i uspeh reklamiranja. Nekada i mala suma novca dostigne poslovanje i uspeh.

Kako doći do što većih poseta!

Podnesite Vaš zahtev i mi ćemo Vam odgovoriti posle analize kakav plan imamo da Vam ponudimo kako bi stigli do ciljane grupe korisnika interneta a da ne budu potrošen uzalud novac od reklama.

Mi smo tu kao tim stručnjaka da Vam povedemo kampanju i ponudimo što bolju poziciju.


PREUZMI BESPLATNO ONLINE

Blog tim

besplatno oglašavanjeFacebook reklameGoogle AdWords reklameinternet marketinguputstvo oglašavanja

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    sr Serbian
    X