
Postavljanje strateških ciljeva organizacije
Definisanje vizije
Mora biti sastavljena, tako da tačno pokazuje kuda se preduzeće kreće.
Definisanje misije
Misija preduzeća predstavlja osnovni okvir poslovanja i razvoja. Misija mora biti odredjena svrhom postojanja preduzeća, strategijom dejstva, standardima ponašanja, i pokretačkim polugama koje pokreću zaposlene.
Definisanje vrednosti
Definisanje vrednosti, odnosno prioriteta koji će samom preduzeću pomoći da se pozicionira na tržištu.
Ispitivanje tržišta
Podrazumeva detaljnu analizu konkurenata, analizu potencijalnih kupaca, klijenata, a sve u svrhu pozicioniranja preduzeća i proizvoda na tržištu.

Usluga izrade biznis plana
Istrazivanja su pokazala da 40% novootvorenih preduzeća u prvih godinu dana poslovanja, doživi svoj krah. Detaljnom analizom tržišta, konkurenata, dobavljača, i svih drugih faktora koji utiču na Vaše poslovanje, uspeh je neminovan.

Pisanje projekata
- Pisanje projekata za apliciranje za sredstva u fondovima Evropske Unije.
- Plan razvoja poslovanja (analiza)
- Kontakt sa klijentima i dobavljačima
- Uspostavljanje organizacione strukture
- Konsultantske usluge koje podrazumevaju savetovanje u sastavljanju organizacione šeme.
Organizaciona struktura predstavlja glavnu nit preduzeća, preko nje se vrši koordinacija celim preduzećem, te je od suštinske važnost da ona bude sastavljena na najbolji način.
